فناوري اطلاعات
خدمات كامپيوتري ياس

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




ماه گذشته رقابتی با عنوان  Ludum Dare برگزار شد که در آن طراحان باید در مدت زمان 48 ساعت بازی را طراحی می‌کردند. پایان رقابت به تولید 599 بازی منجر شد که روی مرورگر‌های اینترنتی قابل اجرا و بازی هستند.

 در این جا  پنج بازی محبوب رقابت امسال را معرفی می‌کنیم. اگر احساس کردید به اجرای بازی خاصی تمایل دارید به وب‌سایت Ludum Dare مراجعه کنید.

Dinosaur Liberation Front 

یک بازی اعتیاد‌آور، اما ساده است که بازیکن بچه دایناسور‌ها را آزاد و آن‌ها را فراری می‌‌دهد. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است، اما آهنگ آن بسیار مهیج و تحریک کننده است.

 Britain:2027

شگفت‌آور است که در مدت زمان 24 ساعت، بازی به این زیبایی ساخته شود.علاوه بر گرافیک عالی بازی، گیم‌پلی مبتنی بر حرکات مخفیانه و هیجان‌انگیز،  Britain: 2027را منتخب این فهرست کرده است.

 Eggscape 

این بازی نیز در عین سادگی، بسیار شگفت‌انگیز است. Eggscape وارونه بازی معروف تتریس  است. بازیکن به جای ، تعبیه خطوط و اشکال دریافتی، بلاک‌های مورد نیاز را تولید می‌کند تا از بلعیده شدن به وسیله یک مارمولک بزرگ نجات پیدا کند.

Huescape

Huescape بر اساس پلت‌فرم‌های پازلی طراحی شده است. برنده بازی کسی است که توانایی حرکت میان تنظیمات رنگی مختلف را داشته باشد.

Planetration 

تولید باز ی در مدت زمان 48 ساعت کار دشواری است، اما Planetration  دو بازی را درقالب یک بازیارایه کرده است.

 بازیکن ابتدا حملات بیگانگان را دفع  و سوخت و منابع مورد نیاز خود را جمع‌آوری می‌کند،سپس از سیاره‌ای که در حال انفجار است فرار می‌کند.

 

 


 
 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:گوگل,طراحی بازی,مسابقه طراحی,بازیهای سریع, توسط مرتضي امين
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :